[eibar] Balioak transmititzen

Ast, Urr 31, 15:07:08, CET 2013

Betiko moduan, gai honetan, Oier, zurekin guztiz ados!

Lau milioi euroko inpaktu ekonomikua? Bai? Zenbat jende etortzen da
kanpotik holako dirutzia lagatzeko, ba? Zenbat bazkari, loaldi, garagardo,
kopa, kafe behar dira kopuru horretara aillegatzeko, 21 jardunalditan(jarri
25 errege kopa sartu ezkero) ?

Berdintasuna sustatu? A, zer da dagozen emakumiengaittik ekipuan esan ete
dau? Eta berrikuntzia, markadore elektronikuangaittik? Zelako adarjotzia!

leire

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 31
14:49):