[eibar] Balioak transmititzen

Ast, Urr 31, 15:55:21, CET 2013

2013/10/31 leire narbaiza arizmendi <txargain a bildua gmail.com>

> Eneko, ez dot ukatuko inpaktorik ez daukatenik, baina 4 millioi euro,
> larregi pentsatzen jata.

idearik ez, eta sakontze gogorik ere ez.
Gainera, jende asko dabil luzaroan gai hau ikertzen unibertsitate, garapen
agentzia, administrazio publikoetan, Ekonomia Gabaretan, ....
Neurketarako metodologiak ezartzen, testeatzen eta abar.
Adibide bat, pare bat LOS EVENTOS DEPORTIVOS COMO GENERADORES DE IMPACTO
 ECONÓMICO: FACTORES CLAVE Y MEDICIÓN
http://webs.uvigo.es/abarajas/LOS%20EVENTOS%20DEPORTIVOS%20COMO%20GENERADORES%20DE%20IMPACTO%20ECONOMICO.pdf

nik suposatzen dut zer edo zer jakingo dutela..., ni baino gehiago seguru.

Hala ere, esan dut ez naizela larregi fidatzen ikusten ditudan guztiak oso
positiboak direlako.

> Orduan eguaztenero egitten dan merkadilluak zenbat daka, ba? 20?

jajaja, Errebaleko lur soroaren eta han zeuden eraikinak botatzearen kostea
aplikatu eta kentzen badiozu, ez dut uste :-D

Eneko