[eibar] Balioak transmititzen

Ast, Urr 31, 16:06:13, CET 2013

Nere sensaziñua da holako gauzekin inpaktuak betri dirala oso-oso-oso
positibuak, baina esate baterako, zine areto bat mantentzia txiri-txiri fin
egunero urtietan ez dabela iñoiz holako ikerketa positibuak izaten!

leire

Eneko Astigarraga<eastigarraga a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 urria 31 15:55):