[eibar] Balioak transmititzen

Ast, Urr 31, 16:22:05, CET 2013

Ni be konturatuta nengua horrekin: Ermuan jendiaok egitten dau eguaztenian
Eibarrera etorri eta bazkarixa egiteko astirik ez dakanez, Errebalen daguan
janari prestatu denda horretan paellia (eguaztenean beti paellia) erosi
1,95 euruan! Nik inoiz erosi dot eta benetan ona!

Askoz be jende gehixago be trenian! Horregaittik esan dot inpaktua ia
zelakua dan eguaztenetan!

leire, merkadillo zalia

Elena Laka<burdinateplaza a bildua hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria
31 16:16):