[eibar] Balioak transmititzen

Elena Laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ast, Urr 31, 16:26:19, CET 2013

Enekok:

> Esan nuen aurrerago, baina "hik ez dok balio, aire!" hori, modu zuzenean edo disimulatuagoan, eskolako
> koruan, dantza taldean, eskubaloian, antzerki taldean ... esaten zuten.

Eibarren ez dakit, baina Bergaran behintzat 11 urteko ume batek jarduera asko egin ditzake, baina bakarrik Bergarako Futbol taldean sartzeko egin behar dira selekzio frogak.

Parte har dezake abesbatzetan (bi edo hiru  talde dagoz), orkestan, bandan, dantza taldean, eskubaloi, saskibaloi eta txirrindularitza taldeetan, karate taldean. Ona ala txarra izan, berdin da. Gaizki abesten baduzu, ez zara izango abesbatzeko solista, baina taldean kantatzen duzu.

Hautaketa bakarrik mutilen futbolean egiten da. Aurkeztutakoen erdia kanpoan geratzen da, Nasako injenierua izateko baino froga serioagoetan. Hiru egunetan izaten dira frogak, eta ahura estresa eta negarra!

Elna