[eibar] Balioak transmititzen

Ast, Urr 31, 17:34:28, CET 2013

Lehen leku guztietan haurrak soberan, gaur egun faltan.
Baina urtero 1000 haur jaiotzen ziren Eibarren 1960 -1970 inguruan. Aldiz,
 250-300 baino ez dira jaiotzen azken urteetan, 1995-2012

Lehen lau aktibitate, ez saskibaloirik, ez karaterik, ez txirrindularitza
talderik, ... gaur askoz gehigo daude.
 Eta tamalez haurrak futbol taldeetan soberan bakarrik :-(

Ulertzen ez ditudanak umeen esstresak eta negarrak.

Aldatuta daude gauzak.

eneko