[eibar] Bergarako propaganda piskat

Elena Laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ast, Urr 31, 18:21:48, CET 2013

Otorduaren mozioa pozik daberrest.

Eskaintzen dut sozietatea, nahi izanez gero.

Afarimetroa, plis Gari, Erral.

Mx
ELna

From: Xabier Mendiguren
Sent: Thursday, October 31, 2013 5:45 PM
To: Eibartarrak zerrenda
Subject: Re: [eibar] Bergarako propaganda piskat

Defuntuen egunean, nik ama eraman behar aitona-amonen hilobietara, eta abar.

Plan polita, bestela.

Eta 26 euro horiek direla-eta, pixka bat gehiago ere jarri beharko dugu baina, zer deritzozue beste afari edo bazkari bat antolatzen badugu? Aspaldi elkartu gabe eta…

Nik amua bota dut behintzat. Ea nork heltzen dion.

Besarkada bat denoi.

X.