[eibar] Eibartarrak Mezu-Bilduma, 114 bilduma, 21. zenbakia EIBAR 2020

Ast, Urr 31, 20:29:21, CET 2013

Lehen fase baten ondoren, 15 arlo landuko dira,  gero denak plan bakarrean
jasotzeko asmoarekin.
Ondorengo hauek dira:

Euskara
Hirigintza
Aniztasuna
Ingurumena
Gizartekintza
Kirola
Kultura
Kooperazioa
Mugikortasuna
Parte - hartzea
Politika feminista
Zerga politika
Lana eta garapena
Gazteria
Etxebizitza

Zerrenda ikusita ez datoz guztiz bat Udalak momentu honetan lantzen ari den
Plan estrategikoarekin,  baina batean eta bestean jasoko  diren ekarpen
asko bateratu eta gehitzeko moduan,  supongo.