[eibar] Euskadiko Irratiko Bihotzeko fonoteka, gustura

Or, Abu 29, 13:21:50, CEST 2014

aupoa!

Elena, asko gustau jatan! Twitterren ikusi nuen loturia eta lasaixago
entzun! Zure zatixetako batzuk be neuriak ziran eta ordenadorian entzutzen
buruari eragitten netsan: bai, bai esanaz!

Polita… eta gatxa

leire

Bertoko<bertoko01 a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
abuztuak 28 10:21):