[eibar] Euskadiko Irratiko Bihotzeko fonoteka, gustura

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Or, Abu 29, 13:56:45, CEST 2014

Ez da erraza topatzen-eta, inork gura balu entzun...:
http://www.eitb.com/eu/irratia/euskadi-irratia/programak/arratsean/audioak/osoa/2500604/elena-lakaren-bihotzeko-fonoteka--euskadi-irratia/?utm_campaign=General&utm_medium=PODCAST&utm_source=Arratsean

Hertzainaken ostean niregan eragina izan duen talde haundi baten kantu eder
bat:  "semaforo gorrian, zulo baten sartua... arrisku ederra..."
uuuuauuuu!!!!!  Nik sekula zuzenean ikusi ez dudan talde hori. Eta gero
fadoak, ummm.

Ondo Elena, ondo.

Iban