[eibar] Euskadiko Irratiko Bihotzeko fonoteka, gustura

Or, Abu 29, 16:15:17, CEST 2014

Hori da zatixa! Hertzainak-ena izan zan nere lhenengo kontzertua, frontoi
zaharrian. Eta Hertzainaken azkenekuan be izan nintzan, Elenan moduan!
Mundiala!

Leire, amamakipuleta

Iban Arantzabal<iarantzabal a bildua goiena.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
abuztuak 29 13:56):