[eibar] Euskadiko Irratiko Bihotzeko fonoteka, gustura

burdinateplaza burdinateplaza a bildua hotmail.com
Iga, Abu 31, 17:52:31, CEST 2014

Samsung Mobiletik bidalitaburdinateplaza <burdinateplaza a bildua hotmail.com>-(r)(e)k hau idatzi du:
Eskerrik asko Iban eta Leire, aukeraketak bai eragin zidan piskat bihotza (edo burua, edo dena delako hori), baina onerak.

Nik ondo pasa nuen irratian, eta gainera lagunak gustora, ba, zer gehiago eskatu!

Mx!!

Samsung Mobiletik bidalita

Iban Arantzabal <iarantzabal a bildua goiena.com>-(r)(e)k hau idatzi du:
Ez da erraza topatzen-eta, inork gura balu entzun...:
http://www.eitb.com/eu/irratia/euskadi-irratia/programak/arratsean/audioak/osoa/2500604/elena-lakaren-bihotzeko-fonoteka--euskadi-irratia/?utm_campaign=General&utm_medium=PODCAST&utm_source=Arratsean

Hertzainaken ostean niregan eragina izan duen talde haundi baten kantu eder
bat:  "semaforo gorrian, zulo baten sartua... arrisku ederra..."
uuuuauuuu!!!!!  Nik sekula zuzenean ikusi ez dudan talde hori. Eta gero
fadoak, ummm.

Ondo Elena, ondo.

Iban

> aupoa!
>
> Elena, asko gustau jatan! Twitterren ikusi nuen loturia eta lasaixago
> entzun! Zure zatixetako batzuk be neuriak ziran eta ordenadorian entzutzen
> buruari eragitten netsan: bai, bai esanaz!
>
> Polita… eta gatxa
>
> leire
>

> Bertoko<bertoko01 a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
> abuztuak 28 10:21):
>
>  Striptisa baino, konfesiņoa  edo  aitormena, polita.

*Iban Arantzabal Arrieta Goiena Komunikazio Taldeaiarantzabal a bildua goiena.com
<mlarranaga a bildua goiena.com> / 943 25 05 05 Albisteak: goiena
<http://www.goiena.com/>.eus *