[eibar] Gazta zati bat

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Iga, Ots 2, 15:50:22, CET 2014

Ok, mila esker. Coliseuan ikusi genduan ta oso ondo dau.

Otsailak 7xan MURSEGO Belekon, BTW.

Ta eguenero BERREIBARreko hitzaldixak 19etan PORTALEAN. (Atxikituta
posterra)
Animatu! Lehengo eguenian 4 katu egon ginan, lotsagarrixa...
Berreibarrekuok, ni kamera lanetan, kuadrilako 2, ta kanpoko 3... :S

Domeka on! :)