[eibar] Garitano pastelerixia itxi dabe

Ane Urkiola aneurkiola a bildua gmail.com
Al, Ots 3, 11:58:25, CET 2014

Ba, bai, sekulako penia. Guk pastelak beti bertan... Baina Ogiberrik
kriston kaltia eingo zetsan, ala? Ta gero Anttonekuak Jessica Buenizauta
pufff...

Kriston lokala da Garitanokua.
Ia ez daben jartzen beste low-cost erropa denda choni bat!!!!! :S Leire
badakazu gai berri bat radixorako ;)

El lunes, 3 de febrero de 2014, leire narbaiza arizmendi <txargain a bildua gmail.com>
escribiˇ: