[eibar] Franco eunukoa zan

Gari Araolaza garaolaza a bildua gmail.com
As, Ots 4, 06:11:38, CET 2014

Orduan zer? Franco 12 urterekin ibili zen Marruecosko gerran? Eze, ahotsa
aldatu aurretik izan beharko zuen "akzidente" hori, ezta?

Eta koxkabilo bakarrarekin ezin da umerik eduki ala?

Nik ez dut zalantzan jartzen koxkabilo falta hori. Beste teoria
"konspiranoiko" guztia bai.

Alabarena ere izan leike, baina Carmen Polo haurdun dagoen argazkirik ez
ikusteak ez du ezer azaltzen. Garai hartan ez zegoen paparazzi eta ez
rebistarik, eta umea jaiotzekotan esango zuten "inmaculada concepcion"
bidez izango zela.

Gari