[eibar] Franco eunukoa zan

Ost, Ots 5, 11:34:44, CET 2014

Bueno, Imanol! Aspaldiko ipoinak dittuk hórrek! Gaiñera, eunukua izan ala
ez, ze ardura detsa? Horreri emon jakon inportantzixa ez juat aitzen!
"Matxotia" eta buztanberua izan balitza ez zuan diktadoria eta kabroia
izango?

Bardin-bardin, eztok?

leire, barrabil bakua!

Gari Araolaza<garaolaza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
otsailak 4 06:27):