[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Ast, Ots 6, 19:18:35, CET 2014

Seguru nago dozena bat eibartarrek baietza emongo dotsuela, baina bestela
etorri lasai, e? Ni han izango naiz.

Sekretutxo bi:
- Pettik joko dau Balerdikin.
- ordorikaren bersiño potente bat egingo dabe Balerdi-ertzean formatuan.

Bete autua etq etorri, Leire. Eta ez badator iñor ez geratu etxian.
Kontzertu politta izango da.

Iban

--

*Iban Arantzabal ArrietaGoiena Komunikazio Taldeaiarantzabal a bildua goiena.com
<mlarranaga a bildua goiena.com> / 943 25 05 05Albisteak: goiena