[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Ast, Ots 6, 22:21:08, CET 2014

Ño!

Glamourra gora!

:-)

Iban

--

*Iban Arantzabal ArrietaGoiena Komunikazio Taldeaiarantzabal a bildua goiena.com
<mlarranaga a bildua goiena.com> / 943 25 05 05Albisteak: goiena