[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

elena laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ast, Ots 6, 22:30:50, CET 2014

Duda barik glamour gehixen bailara honetan Espaloiak ipintzen dau :-)

Elna

Date: Thu, 6 Feb 2014 22:21:08 +0100
From: iarantzabal a bildua goiena.com
To: eibartarrak a bildua postaria.com
Subject: Re: [eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Ño!
Glamourra gora!
:-)
Iban

El jueves, 6 de febrero de 2014, elena laka <burdinateplaza a bildua hotmail.com> escribió:

Leire eta besteok, gabon,
Ni animatzen naiz mendixan gora egitten barixakuan.
10etan bertan?

Mx
Elna

Date: Thu, 6 Feb 2014 16:18:02 +0100
From: txargain a bildua gmail.com

To: eibartarrak a bildua postaria.com

Aupa, lagunok!

Bixar gabian Bidertzean eta Balerdi-balerdik joko dabe Villarriban.
http://bidertzean.com/events/event/espaloia-kafe-antzokia-elgeta/

 Ni gustora juango nitzake baina nire lagun kulturetek azak emon destez! :_(
Inor animauko litzake?

Iban Arantzabal Arrieta
Goiena Komunikazio Taldea
iarantzabal a bildua goiena.com / 943 25 05 05

Albisteak: goiena.net / Enpresa: goiena.com