[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Ast, Ots 6, 22:46:56, CET 2014

Bueno! Iturri etorri ezkero, ziber glamour totala!!

Bai, egin beharko dogu zeozer! Niksegitzen dot pentsatzen sarao bat montau
bihar dogula bertan gure urteurren bixak ospatzeko! Ez ara eibartarrak, ala
ze demontre?

leire