[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

burdinateplaza burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ast, Ots 6, 22:49:19, CET 2014

Iturri, animatu, eta ezin baduzu, egingo dugu saraoa beste batean.

Elna

Samsung Mobiletik bidalitaMikel Iturria <iturri a bildua eibar.org>-(r)(e)k hau idatzi du:
Gabon.

Hortxe nabil ni joan-ez joan, baina seguraski ez naiz azalduko.

Dena den, Ibanek eta konpainiak Espaloia utzi
aurretik egin beharko dugu zerbait.

Iturri