[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Or, Ots 7, 10:19:25, CET 2014

... eta zeinek jotzen du ordu estelarrean? (hau da, zein izango da
lehenengoa?)

Bide Ertzean gustora entzuten ditut, baina nere benetako interesa Balerdi
Balerdi da.

Lehenengo Balerdi-Balerdi izango balitz... ai...

_______________

Nik 3 taldeko kontzertu luzeak gorroto ditut (zer esanik ez 4 edo 5
taldetakoak). Teoria daukat tabernarien tranpa bat izaten dela jendea gau
osoan kontsumitzen edukitzeko. Sarrera ordaintzen denean antolatzaileak ere
jende gehiago erakartzea nahiko du eta ulertzen dut hori, baina musikaren
kontra doala iruditzen zait.

Gainera ez da aurrez jakiten nork joko duen eta zein ordutan, eta ordua
jakiten denean ere, ez da errespetatzen, eta luuuuze egiten da.

Horren ordez nahiago izaten ditut banakako kontzertuak. Baina noski, aurten
ere oso kontzertu gutxitara joan ahal izan dut. Elgetan gutxi ikusi naute
aurten. :-( Horren errua ez da antolatzaileena, noski.  ;-)

Gari