[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Or, Ots 7, 10:28:05, CET 2014

Lehenengo Bide Ertzeanek joko du eta gero Balerdik.

Eta biek batera ere joko dute. Bi bateria batera jotzen ikusiko ditugu,
adibidez.

Gure aretoan txotxoloxamarrak-edo, kultura da ardatza. Beraz, tabernarako
hasiera ordua ordu erdi atzeratzea ona balitz ere...  hasi, puntual hasiko
gara, beti letxe.

Gero arte, Gari :-)

Iban