[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Oier Gorosabel Larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Or, Ots 7, 13:53:53, CET 2014

Garik:
> Horren ordez nahiago izaten ditut banakako kontzertuak. Baina noski, aurten
> ere oso kontzertu gutxitara joan ahal izan dut. Elgetan gutxi ikusi naute
> aurten.:-(  Horren errua ez da antolatzaileena, noski.;-)
Eta dantzan egitteok? Edo ukondua barran pegauta eta eskua tragua eusten
ankilosatzen jakon klasekua haiz? :-P

Ni neu 10 bat urte dira ez dotela kontzerturik ikusi; baiña 5garren
minututik-edo kaderiari eutsi ezinda egoten nintzan, martziano xamarra
taketaz betetako pistan. Gero, 20garren minututik aurrera-edo, beste
batzu be animau egitten ziran... eta azkenian, jakiña danak zoruan pare
(nik esaten neban: ¿zergaittik ez zarie hasieratik hasi ba?).

--
***
Oier Gorosabel Larrañaga