[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Al, Ots 10, 11:02:52, CET 2014

Kontzertu ederra izan zan! Bide ertzean kalité. Petti "bestia parda" hutsa.
Balerdi balerdi flojotxuago konparaziņuan (mailla oso altua!).

Ruperren Ene begiek kantuaren bertsioa egin zuten Balerdi-balerdi, Petti
eta Imanol Ubedak! Mundiala! Ikaragarri gustau jatan!

Eta hau danau konpaiņia noble eta atsegiņian! Ze gehixago eskatu leike?

Portzierto, barixaku honetan Amancio Prada Ermuan!

leire

Gari Araolaza<garaolaza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
otsailak 7 20:53):