[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Ost, Ots 12, 09:06:16, CET 2014

Oier,

Kontzertuan akordau nintzuan ba hirekin. Bajauan pertsona bat bere burua
soltau eta fenomeno baino hobeto pasau zebana. Benetan, inbidixia emoten
juan!  Nik, nere burua haren onduan imaginau biharrian (hobeto litzokek,
seguruen) heuria imaginau najuan.  Horregaittik erantzun hau.

Bestetik, akordau nintzuan kurtso baten jarrittako bideo batekin be. Ederra
dok eta bideo hori ikusitta bakoitzak ikasbide bat etaratzen jok. Bakoitzak
beria, eta aldemenekuaren iguala izan biharrik be ez jaok.

Oier, bideua hik ikusteko: http://youtu.be/TUhkwbrD4Fw Hor jaok kaderiari
eutsi ezinda egoten dan martzianua :-)

Kontzertua, esan biharrik ez dago, ederra izan zan!  ez ziņienok egon galdu
ziņuen, txintxa! :-)

Iban