[eibar] Espaloian Bidertzean eta Balerdi-balerdi

Oier Gorosabel Larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Ast, Ots 13, 13:41:52, CET 2014

Jajaja... Tokau jata, bai, behiņ baiņo gehixagotan morroi horrek egitten
dabena egittia. Hori bai, ez lider izatiangaittik. Nere pentsamendua
beste bat izan da: kontzertu baten, zergaittik egon ordu erdi ondo
pasatzeko zain (jentia berotzeko zain) hasiera-hasieratik egin baneike?
Eskerrikasko Iban!
O.

12/02/2014 12:00(e)an, eibartarrak-request a bildua postaria.com(e)k idatzi zuen:

--
***
Oier Gorosabel Larraņaga