[eibar] Caņizal abadearena Deian

Haritz Rodriguez haritz a bildua transistoria.com
Al, Ots 24, 13:43:09, CET 2014

Horrelakoetan gertatu ohi den legez, beste hedabide batean agertu ostean
Argian ere argitaratu dute.

Bitxia da, gainera, nola Argiako kazetariak Deiako hitzak itzuli dituen,
jatorrizko informazioa (blogeko) hain eskura izanda...

http://www.argia.com/albistea/36ko-gerran-ateratako-argazki-argitaragabeak-sarean

Bihar goizean Euskadi Irratiko Faktoria saioan elkarrizketa 10:45.

Bestalde, GIpuzkoako Foru Aldunditik ere harremanetan jarri dira bilduma
osoa digitalizatzeko, eta gaur Deiakoaren ostean Sabio Arana Fundaziokoak
ere interesa agertu dute.