[eibar] Luistxon aita hil da

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
Al, Ots 24, 20:34:07, CET 2014

Kaixo, eskerrik asko denoi.

Erreseinatxo bat idatzi dut aitaren inguruan
http://eibar.org/blogak/luistxo/jose-luis-fernandez-zubimendi-elgeta-1922-eibar-2014

Bihar asteartea, otsailak 25, Eibarko tanatorioan egongo gara bere
kutxarekin, 11.00etatik 18.00etara; hileta katolikoa 19.00etan izango da
Eibarko Karmengo elizan, gorpurik gabe. Erraustu egingo dugu eta familian
barreiatuko ditugu errautsak, akaso Elgetako Asentzion, ikusiko dugu.

eskerrik asko berriro ere
Luistxo