[eibar] ER: Luistxon aita hil da

Mikel Urdangarin mikelirati a bildua euskalnet.net
As, Ots 25, 08:16:24, CET 2014

Besarkada beroa, Luistxo, zuretzat eta ingurukoentzat.

mikel urdangarin montero

  _____

Nork: Luistxo Fernandez [mailto:lfernandez a bildua codesyntax.com]
Bidaltze-data: astelehena, 2014.eko otsailak 24 20:34
Nori: Eibartarrak zerrenda
Gaia: Re: [eibar] Luistxon aita hil da

Kaixo, eskerrik asko denoi.

Erreseinatxo bat idatzi dut aitaren inguruan
http://eibar.org/blogak/luistxo/jose-luis-fernandez-zubimendi-elgeta-1922-ei
bar-2014

Bihar asteartea, otsailak 25, Eibarko tanatorioan egongo gara bere
kutxarekin, 11.00etatik 18.00etara; hileta katolikoa 19.00etan izango da
Eibarko Karmengo elizan, gorpurik gabe. Erraustu egingo dugu eta familian
barreiatuko ditugu errautsak, akaso Elgetako Asentzion, ikusiko dugu.

eskerrik asko berriro ere

Luistxo

Kaixo,

Arratsaldeko lehen orduan jakin dugu Luistxo Fernandezen aita hil dela gaur
eguerdian, 90 urtetik gorako adina zeukala.

Zerrendan izango zarete interesatuak eta horregatik abixatzen dizuet.
Pentsatzen dut hurrengo orduetan jakingo dugula hileta eta ingurukoetaz.

Gari

Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com

CodeSyntax (+34) 943 821 780
675 706 553
http://www.codesyntax.com - http://niagarank.es
Azitain Pol. 3-K