[eibar] Eibarrek 27.513 biztanle ditu

Ast, Urt 23, 13:24:10, CET 2014

Aupa!
Apatridia ikusi nebanian sahararra izango zala pentsau neban. Sahararrak
batzuek ez daukate nazionalidade marrokixa, ez dabelako onartzen (Gogoratu
Aminatu Aidar Lanbzaroteko airepotuan egindako protestia). Beste batzuek
nazionalidade espaiņarra dake (54. probintzia izan zalako Sahara) eta
kanpamentuetan jaixotakuak, normalian nazionalidade argelinua.

Espaiņiak ez dabenez deskolonizaziņua egin eta abandonau egin dittuanez,
hamaika kopla egin bihar izaten dittue! Lotsagarrixa benetan!

leire

Elena Laka<burdinateplaza a bildua hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
urtarrilak 23 13:17):