[eibar] Kalamuako Parlamentuan difusiņua + galdera bat.

Trébiņo - Ártetxe trebi.arte a bildua euskaltel.net
Or, Urt 24, 00:57:34, CET 2014

Zetako? Esate baterako:
1. Bergaran be badira eibartarrak
2. Bergaran be badira eibarko gauzen gainian interesa dakatenak
3. Eibarkua izanda be interesanteia izan leikixuelako, esate baterako, eredu moduan.
4. Bergaran egonda edonundik be eskatu leikelako.
5. Bakoitzan interesak... imaginatzen diranak baino gehixago.

      Ima.