[eibar] Silvia Perez Cruz Eibarren

Ost, Aza 5, 20:44:00, CET 2014

Aupa, Xabier!

Kontzertua zapatuan da!
http://www.eibar.eus/eu/agenda/entre-cuerdas-silvia-perez-cruz

Joatekua naiz eta ikusita zelan daguan salmentia aldez aurretik harztia
komeni https://ticket.kutxabank.es/janto/main.php?idProvincia=20&Idioma=EU#

Nahi izan ezkero hartuko detsudaz, barixakuan.
leire

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko azaroak 5 20:36):