[eibar] proba bat

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
Ast, Aza 6, 12:24:19, CET 2014

Badirudi Xabier Mendigurenek ez dituela ikusten hona bidaltzen dituen
mezuak, ezta besteok bidaltzen ditugunak ere.

Zuzenean niri idatzi dit, ea zergatik ez ziren agertzen bere mezuak... esan
diot agertzen direla. Hemen daude,
http://news.gmane.org/gmane.culture.language.basque.eibartarrak eta nire
postontzian agertu dira baita bereak... Baina berak ez ditu ikusten, ez
horiek, ez erantzunak, ez besteok bidalitakoak.

Spam karpetan begiratzeko esan diot, ea han dauden. Ez omen du holakorik
bere sisteman.

Ez dakit, ba, ze arazo izan daitekeen.