[eibar] Mezuak batzuk jaso bai, bestiak ez ¿¿??

Imanol Trebiño imanol.trebino a bildua ehu.es
Or, Aza 14, 11:09:10, CET 2014

Gauza arraroa daukat: @ehu.es-ko helbidean badirudi mezu guztiak jasotzen dittudala, baina @outlook.com-eko helbidean badirudi gutxi batzuk bai (Luistxonak ondo) baina gehixenak ez ditudala jasotzen. ¿¿??

Inork aditzerik badaka (eta konpontzerik …) ba ondo.

Ala.

Kuriositatia: Oin dala gutxi Mutrikuko itsas energia ataratzeko tokia ikusten egon nintzen barrutik, esplikaziñuekin. Interesante. Badirudi hor be gorabeherak be badittuela. Ba nik ezer jakin barikan gure umia aprobetxau zeban  bisita hori eskolian aurkezte oral bat egitteko eta bai bera bai irakaslia oso pozik atara zirala. Beittu nondik ataratzen dan etekina.

Ondo ba. Gero arte Mutrikuzalieri.

Trebi.