[eibar] Akondia-Kalamua ingurua babestian alde; Quaden kontra

Luistxo Fernandez lfernandez a bildua codesyntax.com
Lar, Aza 15, 08:49:34, CET 2014

> Nik  kargatu nuen albistea, ezagun batek pasatu zidan artikulua eta.
>
> Izenburuaren inguruan, beraien erredakzioa da.
>
> Helbidearen inguruan, eskatu diet eta jarri dut albistearen bukaeran
> beraien eposta helbidea

ondo

pentsatzen nuen egon diren txioekin Sustatu automatikoan sartuko zela
albiste hau, baina robotak atasko bat izan du tartean.

zuk uste duzu Gari baimena emango dutela Sustatun ateratzeko?
galdetu mesedez
eskerrik asko

L.