[eibar] "Angel Markano jauna, degu pilotua"

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
As, Aza 25, 17:54:31, CET 2014

NI ez naiz akordatzen horrekin. Orain gutxi Eibarren egindako lehen
hegaldien inguruko artikulu oso polita argitaratu zuen Eibar aldizkarian,
eta han ageri ziren argazki batzuk, baina horiek 1915 ingurukoak direla
uste dut, eta gainera benetako hegazkin eta hegaldiak zirela, ez
aratusteetakoak. Ni ez naiz konturatzen orain aratusteetako hegazkin
erretratuarekin.

oier.