[eibar] Tribual eta Kalamuako Parlamentua: BOLUNTARIO bila

Oier Gorosabel Larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Iga, Ira 28, 18:30:29, CEST 2014

Ni boluntario!
100 galdera cagando leches moldatzen dira: ekarri 300 minimo.
;-)
O.

26/09/2014 18:43(e)an, eibartarrak-request a bildua postaria.com(e)k idatzi zuen:

--
***
Oier Gorosabel Larraņaga