[eibar] Tribual eta Kalamuako Parlamentua: BOLUNTARIO bila

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Al, Ira 29, 00:15:40, CEST 2014

Bertoko, ez dakit zer esan gura dozun.
Ez da galdera barririk idatzi bihar, zahar batzuk orraztu, besterik ez.

Txikillanak:

> Ni boluntario!
> 100 galdera cagando leches moldatzen dira: ekarri 300 minimo.
> ;-)

Bai, nik uste, 10 lagun alkartu ezkero, arratsalde bateko lana dala.
Ez da gatxa. Asto-lan erreza da.
10 asto alkartuta, nahikua. Honezkero 3 prest gaoz ;-)

Ezertan hasi aurretik, ia azken-azken bertsiņua berreskuratzen dogun.

Luistxok:

Ummm... Bai eta ez.
Tribual jokua teknikoki CSek egin dau eta zabalduko dau.
Baina egiletza eta abarrak EibarOrg dira, eta iturri moduan be EibarOrg
agertuko da, diņot nik. Eta formatu informatiko barri hori be EibarOrg-en
esku geldittuko da, gerora nahi dabena eitteko (esate baterako, webgunian
ipintzeko).

a.