[eibar] - Eibar(re)ko, Eibarrera(t), Eibarrerantz, , Eibarreraino, Eibar(re)tik.

Oier Gorosabel Larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Ast, Urt 14, 16:10:09, CET 2016

Ba ni justu kontrakua, Elena! ;-)
"Eibarraino" hori ez dot esango barbarua danik (despektibua begittantzen
jatalako), baiña bai total ezezaguna neretako. Entzun be ez dot egin
sekulan! (halan be, 10 urte da diasporan bizi naizena).
Ostera, "Eibarrérainó(k)" etxian beti entzun dotena da.
O.

Elenak:

--
***