[eibar] - Eibar(re)ko, Eibarrera(t), Eibarrerantz, , Eibarreraino, Eibar(re)tik.

Al, Urt 18, 16:21:22, CET 2016

Neu be Oierren moduan! Nagusittan ikasi neban "Eibarra" existitzen zala!
Nik bixak mantentzian alde, leku batzuetan halan esaten dabelako.

leire n

Oier Gorosabel Larrañaga<txikillana a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 14 16:10):