[eibar] Aparkalekuak eta obrak

As, Urt 19, 15:53:43, CET 2016

OK! Hala izanda be, zergia kobrau kobratzen dabe! Baiña, jakiña,
zirkulaziño zergiua da, ez aparkatzeko.

Gero eta leku gitxiago dago aparkatzeko. Gure kalian, Bidebarrixetan, justu
gure peora aurrian, ezinduen leku bat dago luzatu dabena, 3 kontenedore eta
anbulantziendako toki haundixa. PArian zamalak bardin-bardin. Zegaittik ez
jarri bertan kontenedoriak edo ezinduena? Rialtoko merkatu plazakuak ez
dabe erabniltzen zamalanena eta tallarrik be ez dago bertan. Dendak be
gitxi.

Oin obrak eta kasualidadia, lekua kendu dabe librietan! Gogua emoten desta
alkatian peorara juan eta barruan aparkatzeko!

leire n

IMANOL MAGRO<imanolmagro a bildua yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
urtarrilak 19 14:24):