[eibar] Aparkalekuak eta obrak

As, Urt 19, 16:52:03, CET 2016

> Bidebarrieta kaleko espaloietan obrak dagoz edonun. Ez dakit zetako,
> imajinatzen dot aparkatzeko lekua kentzeko zango dalako.

Ez, nik dakidala, justu kontrakua: espaloiak zabaldu eta aparkatzeko lekuak
sortzen ari dira. Dagoeneko sortu dituzte Bidebarrietako goiko aldean,
Merkatuko obrak hasterakoan, eta bukatu arte, gaur egun Errebalen dagoen
parkina kentzera doaz eta.

Obra bittartian zegaittik ez dabe lagatzen apartzen zama lanetako leku
> hórretan? GAbaz gatozenok biharretik makiñatxo bat buelta emon bihar izaten
> dogu leku billa.
>
> Ez dakagu dirurik garajerik erosteko, zama-lanetako lekuan ezin aparkatu
> beranduago urtezen dogulako.
>
> Bueltaka ibiltziak dirua gastatzia ez ezik, kontaminaziñua eta zaratia
> eragitten dau!

Leire, frogatu duzu Galizia Pasealekuan?
Esaten duzun lekutik 200-300 metrotatara baino ez dago eta han beti dago
lekua.
https://www.openstreetmap.org/way/293879495#map=17/43.18403/-2.46395

Oso zaila da etxe azpian aparkatzea.

Eneko