[eibar] Bidebarrietako blokietako jardiņak

As, Urt 19, 17:07:37, CET 2016

> Badakizue zetan dabizen blokietako jardiņetan? Bertako batek esan desta
> berdarra kendu eta zementua jarri bihar dabela. Egixa da?

Lehengo bi jardinetan ez zegien bedarrik! aurreko erreforman kendu zuten
eta.
Orain area eta harrikoskorrak osatzen zuten zorua.
Eta ez nago seguru, baina uste dut baietz, orain baldosak ipini, eskilarak
kendu, ranpak ipini, eta abar egin behar dutela. Baina area eta
harrikoskorra ordezkatzen.
Zegoen bedar apurra, azken bi jardinetan dagoen apurra, utziko dutelakoan
nago, baina ez dakit.
Erreformaren berri ematen zituzten kartel batzuk,  planoekin eta
abar,  ipini zituzten inguruko pegoretan, baina ez ditut ondo gogoratzen.
Informazio gehiago:
http://www.eibar.eus/eu/albisteak/atzo-hilak-2-hasi-ziren-bidebarrietako-lorategiak-goitik-behera-eraberrituko-dituen-obrak-egiten
edo
https://www.euskadi.eus/gobierno-vasco/contenidos/anuncio_contratacion/expjaso5071/es_doc/es_arch_expjaso5071.html