[eibar] Bidebarrietako blokietako jardiņak

As, Urt 19, 17:20:04, CET 2016

Noiz egin zebezen aurreko obrak?

Bedarra bazeguan parterre batzuetan!

Ia banko gehixago jartzen daben! Hortxe jarri zittuen-eta lehenengo
bakarkako bankuak Eibarren!

leire n

Eneko Astigarraga<eastigarraga a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 19 17:07):