[eibar] Aparkalekuak eta obrak

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
Ost, Urt 20, 17:12:45, CET 2016

Ni harrituta naukana da Leire erakusten hasi den
aktibismo-pro-automobilistikoa. Garraio publikoaren defendatzaile sutsutzat
neukan eta orain lanerako kotxea hartu behar izan duenean ez zaigu
ba aparkaleku reklamazioetan hasi?  ;-)

Gari

Oier Gorosabel Larraņaga<txikillana a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 20 16:11):