[eibar] Aparkalekuak eta obrak

Ast, Urt 21, 09:54:58, CET 2016

Euskara irakaslea naizen aldetin irakumenaren ulermenean, suspentso, Mikel.
nik ez dot eskatu etxepian aparkatzia. Aparkalekuak kenduta etxepian beste
lekuetan be kentzen dira, jentian nunun aparkau bihar dabelako.
Egun batzuetarako aparkauta laga bihar badot, ez dot gustoko toki
ezkutuetan aparkatzia, esan dodan moduan.
Dirurua da arazua. Gustora izango neuke parkina, baina gasolinia,
autopistia eta abarrak diru larregi! Eta lehenengo mezuan idatzi neban
goiko guztia, horregaittik emon detsut suspensua!

leire n

Mikel Lizarralde <mikellizarralde a bildua gmail.com> erabiltzaileak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 21, osteguna):