[eibar] Aparkalekuak eta obrak

Mikel Lizarralde mlizarralde a bildua codesyntax.com
Ast, Urt 21, 10:06:35, CET 2016

Ba irakasliangana erreklamatzera gitxitan juan nintzan, baina beti
arrazoiarekin. Ze irakasliek ez dake beti arrazoia.

Leire, errezeta magiko bat eskatzen dozu, eta hori ez dago. Punto.
Bidebarrieta (eta Urkizu) inguruan ez dago beste tokirik aparkatzeko.

Zenbat balio du zure lasaitasunak eta hainbat buelta emateak? Ez duzula
ordaindu nahi? Ba Galizia pasealekura. Hilean 100 euro edo (uste dut)
ordaintzeko prest zaudela, ba Txomon hartu aparkalekua 2/3 urterako.

Ez dago beste aukerarik.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 21 09:54):