[eibar] Aparkalekuak eta obrak

Al, Urt 25, 15:49:32, CET 2016

Askotan hutsik egoten dira. Beittu, atzera be esango dot: ezinduen
aparkalekua luzatu dabe, kontainerrak jarri anbulantzia King-size batendako
lekua egi... dana leku librietan.

Pareko tallarra itxitta dago, zoritxarrez. Eta Merkatu plazkuak plazoletan
aparkatzen dabe.

leire n

Mikel Lizarralde<mlizarralde a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urtarrilak 25 15:46):