[eibar] Irungo La Sallen, 1970etan, abusuak ikasleen kontra

As, Mar 1, 13:35:36, CET 2016

Badakizue ze egitten jakun harrigarrixena? Guk (mertzedarixetakuok)
bagenkixan ikastolan, institutuan-eta beste libertade bat zeguana, laikuak
zirana, beste era baten irakasten zana… Baiña asko-asko flipau genduan
brutalidadiakin!

Monjak, zaplaztekoren bat, kokotekoren bat emoten zeskuen. Gitxi. Zigorrak,
mordua! Disziplinia handixa zan, baina dana beste era baten. Eskolia
oso-oso garbi zeguan, gelak edarrak ziran, landara asko, dekorauta
erretratu polittekin, esaldi edarrekin (pixkat Paulo Coelho, tira…).
Kapillan Jesukristo gurutxiltzatua biharrian, Jesukristo berpiztua zerura
igotzen…

Erlijiņuak be desberdina emoten zeban: jainkua errukiorra zan, aitta ona,
amabirjiņia ama goxua. Konfesiņuak be gela abten egitten ziran: abadiak
galdetzen zeskun ia zelan konpontzen giñan lagunekin, gurasuekin,… eta
listo!

La Salle, ostera, oso zikin zeguan, mutillak oso zakar tratatzen zittuezen
(ez zekixen zelan tratatu neskak). Galetan jende asko eta kolpiak be bai.
Mutillak jotzen zittuezen. Gu zigortuta. Konfesiņuak horripilantiak: "te
tocas? Tienes pensamientos impuros?". Sexua baiņo ez zeken buruak abade (ez
lasalletarrak) buruan!

Heidi kuadrilla giņen gu 14 urtekin! Benetan! Aldaketa brutala!
Arrate-balletik Bronxera!

leire n

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
martxoak 1 13:19):